Thursday 15 September 2011

masa masa masa

26

assalamualaikummmm !!

okey first of all. aku rindu sangat nk update blog niii.... seriusly banyak giler nak cita. so, aku yang excited lebih nii nak cakap yang setelah sekian lama rasanya .. hampir sebulan aku menunngu dan terus menuggu untuk bukak internet. hey encik/cik internet ! aku rindu giler kat kau ! hahaha... *overkan? biar...aku tgh excited ni dapat online dari library kat usm nih. sorang2 aku kowt. semangat nak online sampai tak sempat nak tunggu kawan dah.. again. semangat... hahaha... dah2. aku tak cukup masa nii.

aku just nak gitau yang aku akan balik perlis malam ni !!

malam nii ! i miss my lovely home already.. giler homesick aku kat penang nihh.. grrrr !!

tak sabar nak citer kat korang. erk??? aku maksudkan tak sabar nak citer kat diri aku sendiri laaa.. sebab aku tahu, xde orang prasan pown aku lama xupdate..xde yang baca pown kan blog ku yg daif ni kan?  kikiki.. tunggu kau internet... aku balek umah nanti aku kejar kau 25 jam sehari.. grrr ~ geram betol aku kat kau...

see yea. till then ..
nanti aku update banyak post, korang jgn nak kata apa ok.. =D

-homesick, crazy, excited, blur, grrrrrrr !! -
-missa-

1 comment:

LO said...

wah..excited nmpk..homesick2..hek3..:D