Friday 20 April 2012

aku bangga !

assalamualaikum...

tiba-tiba ja bangga kan? ya..... hari nii. aku rasa bangga sangat. sebab aku dilahirkan dlm agama Islam, agama yg cukup indah, cukup sempurna .. cukup.. semua cukup tanpa cacat cela. subhanallah...

mesti korang kata.. "eee,baru taw ka? dh lama kot orang taw. apa diaaa laa dia nii"

takk.. seriusly aku pown dh lama tahu. but, aku tak pernah dalami.
aku bangga jadi muslim. sangat bangga bersyukur dilahirkan dlm Islam.
pastu aku pikir... mcm mana bangga nya jd umat Islam tuu?
apa yg boleh aku buat as a muslim? tepuk dada, tnya iman... sungguh, takda jawapan.
iman masih tak mampu nk jawab. lemahnya iman aku. huhuuu..

banyak lagi yang aku kena buat...
ya Allah, semoga ada kesempatan masa utk aku.. sebelum aku mengadapMu.
sedih sangat.
tengok cermin.
rasa serba kekurangan.
kesian kat diri sendiri.
Allah dah bagi semuanya sempurna.
tapi, apa aku dah buat?
semoga, aku berjaya buktikan yg Islam itu indah dan sempurna. insyaAllah.
semoga aku sentiasa ingat, dunia nii sementara..
aminn !


ampunkan dosa ku ya Allah.. maaf kan kesalahan ku sahabat.. ='(


No comments: