Thursday 21 February 2013

malas pikiaqqqq

assalamualaikum....

hye u olls. sempoi tak tajuk? rare kan? malas nk pikiaq tajuk entri ni apa.
and 1st tyme i mampu buat tajuk entri dlm hanya masa 2 saat ! fuh.. sory, tersemangat pulak.

okey acteli entri ni nk bagitau betapa efficient-nya i olls rini.. hmmph..*muka belagak*
utk pengetahuan suma.. hari ni merupakan hari jumaat. dan semalam hari khamis. kahkah.
okey, kames smlm merupakan hari ke4 saya di usm utk semester 2 tahun 2 ,atau lebih simple, sem4.
saya sudah pon memiliki 3 esaimen utk disiapkan..
hebat tak?
hampa ada? minggu pertama dah ada 3 esaimen? hmmph *muka semangat+belagak*
dan jgn lupa yg entri ni juga merupakan entri kedua sepnjang 5 hari saya di usm. hmmphh *lagi skali muka belagak.ni last*

ok dah2.. cukup2 lah muka mnyampah u olls tuu.
cerita bermula begini..
pukul 12 spatotnya i have training bowling dgn player2 laen memandangkan next week dh nak lawan.
tapi tiba2 i rasa malas sgt dan dgn kuasa veto yg ada, i sukahati buat keputusan utk p lepas semayang zohor iaitu pukul 2. ya saya tahu saya jahat. tapi maen boling mana bleh paksa2... dah mood pukul 2 baru rasa nk pi.agagagaga
and guess what?
di kesempatan masa yg ada antara pkul 12 n pukul 2, i manage to buat1 of the esaimen !
sgt efficient dan rare kan? ya tahniah kpd saya... *buat saja. taksiap lg*

motfnya nak cakap, every minute is precious. u make them. not they make u..
so, manage ur time wisely. and i cannot believe i stole my time to do esaimen by doing this entri. ceh! dasar hangat2 ta*i ayam... baru buat esaimen sikit dh lupa diri,

ok bai nak sambung buat esaimen...
wsalam...

thanks.. xoxo !

No comments: