Friday 5 August 2011

mimpi laila salsabila ~

20


assalamualaikummmmmmm.. ??


tajuk macam nak jaoh beza ja dgn apa yg missa nk cita kt cni.. haha.. 


oh, it's just a dream.... =)




mimpi.. mainan tidur kan? tapi.. mimpi kali ni wat missa pikir. apa maksud eh mimpi nih? huhuhu... selalunya kalaw mimpi, i just buat tak tahu je kowt. nama lagi mimpi. yeah ! mimpi ! tapi kali nih laen... seriusly mimpi nih wat missa bfikir dlm 30 minit camtu?  pastu macam.. ahhh ! pehal aku pikir nih? mimpi je kowt... sambil ketuk2 kepala.. pastu sambung tido. haha.. buroknya prangai.. 


mimpi ini berkisarkan tentang pengisar (blender) panasonic yang wire dya dah kena gigit tikus. oh tak tak.. *gurau. hehe.. 


okey okey serius.. mimpi tuh macam nii.. 
tempat : atas jalan lurus yang kiri kanan ada sawah padi yg menghijau cantek...
pelakon : aku, boy, dan ramai orang laen terdiri dari lelaki dan perempuan.. haha


start mimpi tuh aku, boy dan orang laen ramai2 berlari utk satu event. aku pown xsure event apa.. tapi yang pasti, lelaki2  tuh dicalitkan tahi najis lembu dan harus mengejar perempuan yg mreka suka/minat utk dicalitkan najis tersebut... dan prempuan2 yg slalu dikatakan gedik nih pown berkeliaran lari... aku pown lari sepantas kilat sekuat hati. si boy yang mengejar aku. *ehem. tapi aku lari bukan sebab tanak kena calit, tapi saja nk menggedik   bermanja dgn boy .. kalaw nk diikutkan hati aku, aku nak brhenti dan bjalan dgn boy sampai garis penamat. sebab penat lah lariii.. takat tahi lembu tu kan, terpalit skit ak tak kesah kowt.. tapi saja, konon ego, nak boy surrender dari mengejar aku.. biar boy tahu, bukan senang nk dapat aku.. at last, sampai penghujung dah. aku pon stop. pusing belakang nak yell kat boy yang dya dah kalah, tak dapat nk kejar aku.. guess what? aku tgk boy dah tadak..hilang. lesap. orang laen suma dah brpasangan dgn tahi lembunya. ak pown lari2 cari boy,... aku tanya laa orang, nampak boy tak? orang ckp boy ada kat atas.. aku pown naek laa tangga sambil lagu korea berkumandang. mmg lagu feveret aku.. sambil2 naek tangga tu, ak jenguk dah kat atas.. tapi tak nampak pown boy, dan mengeruhkan lagi keadaan, tangga yg aku naek tuh putus sbb dperbuat drpd tali n kayu jaa... dah laa putus, tingkat atas tuu makin tinggi dan tinggi sehingaa hilang dr pndangan mata kasar.. hohoh *ayat novel? so ak pown duduk atas tangga tuh, pelik gak ak tak jatuh walaupun tangga tuh dah putus. duduk sambil megenangkan nasib yang ak tak mungkin dapat jumpa boy dan cakap yg aku pown suka dya jugakk ~~~~~~ hahaha. *poyo gila  sangat.
-TAMMAT-


haaa ~ tu lah alkisah mimpi missa... pasal lagu korea tuh missa pown no idea knapa ada.. dua lagu siap.. haha. hey, tu dlm mimpi taw... missa tak lah sejiwang  tuu. gedik tuh mungkin. haha.. ewww ~~~ 
saja, tahu dah mimpi tu tak bermaksud apa2..mungkin mimpi tuh petunjuk utk adakan entri nih? haaa..mungkin..mungkin..possible..  and saja nak berangan2... nak share kat sini. sbb menarik kan?? ok fine, tak menarik.... =(


okeh2.. chill ! biarkan mimpi tuh pergi dgn maksudnya tersendiri.. 


thanks for reading dear darling lovely readers. =)
-with <3, missa-



No comments: